Generelle handelsbetingelser

BESTILLING

Efter tryk på bestil er der indgået en bindende købsaftale imellem Glutenfri Zone og kunden, der ikke kan ændres online. Er der sket en indtastningsfejl, bedes du kontakte os hurtigst muligt på mail eller telefon (mail@glutenfrizone.dk eller 20664612). Dette skal gøres omgående, så vi kan nå at stoppe ordren inden den bliver ekspederet.

Det er nu muligt også at bestille friskbagt brød og boller på webshoppen. Brødet sendes i kølekasse og bestillingen skal være os i hænde søndag og bliver sendt herfra torsdag ugen efter og når således kunden fredag.

PRISER.

Alle priser i webshoppen er i danske kroner, samt inklusiv moms og alle afgifter.

Fragt/forsendelsesgebyr er afhængig af vægten på de bestilte varer og tillægges ordren. Vi skelner således:

0-10 kg – kr. 79

10-20 kg – kr. 119

Friskbagt kr. 115

BETALING.

Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Maestro og Mastercard.

Pengene trækkes først når varen afsendes fra os.

Betaler du med betalingskort, opkræver vi et betalingsgebyr. Gebyret tilfalder ikke Glutenfri Zone.

Der kan aldrig trækkes andre beløb, end det du har godkendt ved købet.

Dine betalingskortoplysninger bliver opbevaret sikkert og fortroligt hos DIBS A/S, der er certificeret til at håndtere betalingsdata. Oplysningerne behandles SSL-krypteret, så ingen heller ikke Glutenfri Zone, har adgang til disse kortoplysninger.

FORTROLIGHED.

Samtlige indtastede personlige oplysninger forbliver fortrolige hos Glutenfri Zone. Vi videregiver eller sælger ikke dine personlige oplysninger.

KVITTERING.

Når du har godkendt din betaling, vil du få en ordrebekræftelse på mail. Din faktura får du fremsendt ved afsendelse af ordren fra os.

 

LEVERING.

GLS og EXPRESSEN varetager distributionen af leverancerne fra Glutenfri Zone. De leverer til hele Danmark undtagen ikke brofaste øer.

Det er ikke nødvendig, at du er hjemme, når leveringen kommer, da vi stiller pakken, der hvor du har angivet ved din bestilling. Hvis der ikke er angivet et sted sættes pakken ved din hoveddør. Chaufføren tager IKKE pakken med tilbage.

PAKKEN AFLEVERES I NÆRMESTE PAKKESHOP ELLER PÅ DEN ANGIVNE ADRESSE (FRISKBAGT BRØD). DETTE ER UDELUKKENDE KUNDENS ANSVAR, OG DER YDES IKKE ERSTATNING FOR EVENTUEL HÆRVÆRK ELLER TYVERI AF PAKKEN.

GLS leverer 1-3 dage efter de har modtaget leverancen hos os. Levering vil ske mellem kl. 8.00-16.00. Et præcist tidspunkt for levering kan vi desværre ikke oplyse, da det kan variere fra uge til uge, afhængig af antallet af leverancer. Det er vigtigt at chaufføren kan komme af med pakken, da vi anbefaler at de friske brød og boller nedfryses, så hurtigt som muligt efter I modtager det. Vi sender det fra os torsdage, og dagen efter modtager du det, og straks efter modtagelse anbefaler vi nedfrysning af friske varer.

 

OPGANGE.

Da chaufføren skal kunne komme af med leveringen og tager den IKKE med retur, er det yderst vigtig, at han kan komme ind i opgangen og stille din pakke.

Hvis du vurderer at dette ikke er muligt i leveringstidsrummet kan du tilføje:

  • En anden leveringsadresse, eksempelvis til dit arbejde.
  • En nabo, som chaufføren kan ringe på hos.

Hvis ovennævnte er tilfældet skal det skrives i bemærkninger.

Vi frasiger os alt ansvar for skader på produkterne, hvis chaufføren ikke har mulighed for at stille kassen fra Glutenfri Zone i henhold til ovennævnte.

DEADLINE.

Der kan bestilles flere uger frem, men bestillingen skal være os i hænde senest søndag før den ønskede leverings uge. Hvis vi har nået max. produktionskapacitet i den enkelte uge, kan denne ikke vælges mere.

 

REKLAMATION OG RETUNERING.

Har du reklamationer, kan vi kontaktes på mail@glutenfrizone.dk eller på telefon 20664612, onsdag-fredag fra kl. 9.00-16.00.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse af pakken eller ved manglende levering. Tag gerne billede af en eventuel skade eller mangel, og send det til mail@glutenfrizone.dk, herved har vi mulighed for at se hvad det drejer sig om. Vi svarer altid på reklamationer via mail.

Ifølge dansk lovgivning er der ingen fortrydelsesret da der er tale om fødevarer.

VIDERESALG.

Produkterne fra webshoppen må ikke købes med henblik på videresalg.

Vi vil kun stå inde for produkternes kvalitet og renhed, når de kommer direkte fra Glutenfri Zone, da vi producerer under strikse regler for at undgå kontaminering fra glutenholdige produkter.

Hvis man er interesseret i videresalg bedes man i stedet kontakte os på mail@glutenfrizone.dk.

 

FORBEHOLD.

Vi tager forbehold for prisændringer, leveringsændringer, forsinkelser og tastefejl.

Mange hilsner,

Nina Sommer